Μια 15άχρονη έφηβη από τη Νότια Ουαλία άφησε το κινητό της να φορτίζει όλη νύχτα αλλά προφανώς δεν είχε φανταστεί πως το iPhone της θα εκραγεί και θα προκαλέσει την απόλυτη καταστροφή. Για την ακρίβεια το κινητό υπερθερμάνθηκε και πήρε φωτιά!

Ευτυχώς η ίδια γλύτωσε αλλά το δωμάτιο της έγινε στάχτες, καθιστώντας όλο το σπίτι μη κατοικήσιμο.

Να γιατί δεν πρέπει να αφήνουμε τα κινητά μας στη φόρτιση όσο κοιμόμαστε και γενικά γι περισσότερο χρόνο από όσο χρειάζονται για να φορτίσουν!

Before: Caitlin, from north Wales, escaped from the blaze but all her possessions have been destroyed - the family home has also been badly damaged

After: This is the devastated bedroom belonging to Caitlin Rae Durant, 15, caused when a fire was sparked by her iPhone charger

Warning: North Wales Fire and Rescue Service have released the images, including this one of her phone and charger, and encouraged people to buy genuine equipment

 

 

 

Αφήστε το σχόλιό σας