Ο Austin Simms από το Roanoke και ιδιοκτήτης της καφετέριας CUPS Coffee and Tea, αποφάσισε να εφαρμόσει μια πολύ ενδιαφέρουσα στρατηγική προκειμένου να κάνει τους πελάτες του λίγο πιο ευγενικούς.

Έφτιαξε λοιπόν μια πινακίδα με τιμές όπου ο ίδιος καφές στοίχιζε λιγότερο ανάλογα με το πόσο ευγενικά θα τον ζητούσαν οι πελάτες του! Όσο λοιπόν πιο αγενής ήταν ένας πελάτης τόσο περισσότερο θα πλήρωνε!

Στόχος του νεαρού δεν ήταν μόνο να κάνει πιο ευγενικούς τους πελάτες του αλλά να τους δώσει κίνητρα για να επικοινωνούν περισσότερο με το κόσμο.

Πολύ σύντομα η καφετέρια του έγινε πολύ γνωστή σε ολόκληρη την Αγγλία, με τα media και το internet να τον διαφημίζουν παντού

 

Αφήστε το σχόλιό σας